Dag 3 - Exeter

27 april 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Hi,

Vannacht in een super lekker bed geslapen in het guesthouse. Vanochtend lekker ontbeten met een typisch Engels ontbijt (bacon met ei en witte bonen in tomaten saus met champignons), en daarna onze koffers ingepakt en richting de school gegaan om mijn gastgezin te ontmoeten en dag te moeten zeggen tegen papa. Super aardig gastgezin, met lieve kinderen. Toen we in het huis aankwamen even alles in mn kamer mogen zetten en wat gedronken. Daarna gingen we naar de voetbalwedstrijd van de gastvader. Ze hadden met 11-0 gewonnen, dus iedereen was blij. Na de wedstrijd hebben we even een rondje door de stad gereden, en heeft de gastmoeder me laten zien hoe ik morgen ochtend naar school moet lopen. Toen we thuis kwamen hebben we geluncht en heb ik nog even met de jongste dochter gespeeld. Ik was erg moe dus was naar mn kamer gegaan en even later kwam de familie van mijn gastgezin. Ik had de keuze om alleen naar de stad te gaan of thuis blijven, dus ben maar thuis gebleven aangezien ik de stad nog niet echt ken.

xx