Dag 9 - saint tropez

15 juli 2014 - Saint-Tropez, Frankrijk

Heey allemaal,

doordat we gisteren avond op school moesten eten, heb ik nog geen tijd gehad om iets te schrijven over Saint Tropez

Gisteren ochtend werden we om 7 uur gewekt en om 7.50 stonden we bij de bus om die van 7.54 te nemen. Om 8.15 moesten we op school zijn, wij waren er ruim optijd, want het is niet zo heel ver met de bus. Wel waren er veel andere te laat, dus om ongeveer 9 uur konden we eindelijk vertrekken. We reden er heen in 4 mini-busjes. Het duurde ongeveer 2 uur om daar te komen (normaal zou het veel langer duren, maar niet met de snelheid die je op de Fransen snelwegen kan rijden). We hadden vrijwel meteen vrije tijd. Eline , Melissa (een Deens meisje) en ik waren een beetje door de stad gaan lopen en hebben daarna een plek gevonden waar we konden zitten.

Daar hebben gelunched en nog even gezeten. Toen zijn we naar de dure straten van saint tropez gelopen en hebben we ons daar vermaakt met 'de duurste sieraad in de etalage vinden'. Nou de duurste was duur! Het was een ketting voor €100.000,- (als iemand dus nog een leuk verjaardagsfeest kadotje aan me wilt geven