Dag 10 - Antibes

15 juli 2014 - Antibes, Frankrijk

Goedenavond,

vanochtend had ik na een lang weekend weer lessen. Aan het begin van de les waren we maar met 4, maar we eindigde met 13 mensen (ja er waren dus 9 mensen te laat). Toen we met z'n 6e waren, waren we toch maar met de les begonnen. Toen we eindelijk bezig waren (ongeveer 20 minuten te laat) kwamen er nog 7 mensen binnen, 2 jongend die vorige week al bij mij in de les zaten en 5 nieuwe Spanjaarden die hier al 2 weken zijn maar die op een lager niveau zijn begonnen. Door die laatste (de 5 Spanjaarden) werd de les helemaal omgegooid. Het werd een lesje elkaar voorstellen ( wat we vorige week ook al hebben gedaan). Later hadden we het over klokkijken (wat ik ook allang heb gehad), en toen was de les alweer voorbij. Ik ben samen met een Colombiaans meisje en Eline gaan eten (dit keer aardappelen en kippenpootjes). Na het eten hebben Eline en ik even in de WiFi ruimte gezeten (omdat het nog te warm was om naar het strand te gaan) en rond half 2 zijn we naar het strand gegaan. Daar hebben we ook even een ijsje gegeten en rond kwart over 4 zijn we weer richting huis gegaan.

Toen ik thuis kwam deed niemand de deur open, maar na een half uur voor de deur te hebben gezeten bleek de bel het niet meer te doen. Gelukkig was ik binnen en rond half 8 ging ik dan eindelijk eten.

Morgen weer een schooldag, maar dan tot 4 uur les.