dag 8 - Iles de Lerins

13 juli 2014 - Antibes, Frankrijk

heyy allemaal,

Vanochtend kon ik lekker uitslapen, want hoefde pas om 9.15 in de stad te zijn en dat is 5 min lopen vanaf hier. Vanaf de stad gingen we met de school bus naar de boot, en met de boot gingen we naar een eiland van Iles de Lerins. We gingen eerst naar een museum (wat iedereen best saai vond), en toen hadden we tot half 3 vrije tijd. Eline en ik waren eerst op een bankje gaan lunchen, waar we uiteindelijk meer dan een uur hebben gezeten, en zijn toen maar een beetje over het eiland gaan lopen. Zelf vonden we het niet heel bijzonder, en je kon er eigenlijk niet echt meer doen dan naar het strand gaan.

Rond 2 uur waren we op de plek waar we hadden afgesproken, dus hebben we daar nog even in de zon gezeten.

Rond half 4 waren we weer in Antibes, en zijn Eline, haar kamergenootje en ik crêpes gaan eten. Was weer heel lekker. Daarna hebben we nog even door de stad gelopen en iets voor zessen was ik weer thuis.

Als avond eten hebben we iets van rijst op met aardappelen uit de over waar kaas en spek overheen zat, en als nagerecht chocolade mouse :).