Dag 4 - Eerste schooldag

28 april 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Vandaag was de eerste schooldag. Na een kleine omweg was ik om 9 uur op school aangekomen. We moesten een half uur wachten, want het programma begon pas om half 10. Ik hoorde al meteen veel Nederlanders. Rond half 10 gingen we een toets maken om te kijken in welk niveau je zit. We moesten een grammar toets maken en een writing test. Ook hadden we een mondeling.

Toen hadden we pauze en daarna gingen we een film kijken over de politie, en werden we ingedeeld in klassen. Ik zat met 4 andere in een klas (4 Nederlanders en 1 Zwitsers meisje), maar er kwam nog een klas bij ons dus toen waren we met 8 (7 Nederlanders en 1 Zwitsers meisje). We moesten wat mondeling dingetjes doen en de les was alweer snel voorbij.

Na de lessen hadden we een uur pauze en daarna moesten we door de stad een speurtocht maken in groepjes van 2 of 3. Ik zat in een groepje van 3 met 2 Nederlandse jongens, maar al snel kwamen de groepjes bij elkaar en liepen we als 1 grote groep.

Na de tour (15.45) waren we vrij. Ik ben nog met 2 Nederlandse jongens en een Italiaans meisje wat gaan drinken en toen naar huis gegaan. Daar kreeg ik al meteen eten en ik ga vanavond misschien nog even naar de stad met wat mensen

xx