Dag 5 - School / Klimmen / Bowlen

29 april 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Vandaag moesten we 's ochtends naar school en gingen we 's middags klimmen en 's avonds bowlen.

Het is wel echt fijn dat school hier pas om half 10 begint, dan voelt het toch nog een beetje als vakantie. Ik ging rond 8.50 weg van huis en hoefde gelukkig niet op de bus te wachten. 's Ochtends hadden we les van een man en hadden we het over of dieren ook gevoelens hadden en of ze 'self-awerned' zijn. Na de pauze hadden we een vrouw en toen moesten we saai opdrachten uit een boek maken.

Toen hadden we een pauze van een  uur en gingen we klimmen. Daarna zijn we met z'n 8e naar de stad geweest (6 jongens en 2 meisjes). In de stad waren de rollen helemaal omgedraaid. De jongen wilde allemaal shoppen en de meisjes liepen er maar achterna. We moesten zelfs hun Hollister tasje vast houden, want je wilt als jongen natuurlijk niet met een tasje met een half naakte jongen erop rondlopen.

Toen gingen we met z'n 7e naar het restaurant, want 1 jongen moest thuis in z'n gastgezin eten. Daar waren de rollen weer omgedraaid. 2 jongens waren op de lijn aan het letten en de meisjes aten gewoon veel. We hadden de keuze tussen patat of een salade, en dan zegt ieder normaal kind natuurlijk patat, maar nee die twee jongens namen salade.

Toen gingen we met z'n alle naar de bowlingbaan lopen. We kwamen daar aan en we moesten in groepen van 6. Dat ging snel want we waren met zn 12e, dus de 6 jongens bij elkaar en de 5 meiden met het broertje van 3 van die meiden. We hadden banen naast elkaar en het was allemaal heel gezellig.

Toen ik na het bowlen werd opgehaald door mijn gast moeder, kwamen we erachter dat de gast moeder van Eline (het Nederlandse meisje dat mee uiteten ging) en mijn gast moeder beste vriendinnen zijn. Dus misschien gaan we zondag BBQ'en.

Eenmaal thuis bleek de vader van de gast moeder er te zijn, dus heb die ook weer ontmoet.

x