dag 9 - New Quay

3 mei 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hadden we een dagexcursie naar New Quay. Na een busreis van een uur en driekwartier waren we er dan eindelijk. We kregen een tour door het aquarium en hadden toen ongeveer 3 uur vrije tijd, maar ja een stad zoals New Quay is niet zo leuk voor 3 uur. Ik was eerst met 2 andere meiden naar een ander strand gelopen, waar volgens de leiding heeeeeeeeeeele hoge golven waren. Toen we daar aankwamen zagen we gewoon normale golven, en toen we terug waren in de stad zijn Eline en ik naar de enige Burger King in de stad gelopen (er was niet eens een Mac Donads), en hebben we daar een kingdaydeal gegeten (een menu voor 3.99 pond), want we hadden onze lunch allebei al op en hadden nog erg honger. Toen hebben we nog een beetje door de stad gelopen en zijn we de andere in een parkje tegengekomen, daar hebben we voor een half uur gezeten en toen gingen we terug.

's Avonds zijn we nog even wat gaan drinken aangezien er morgen 7 Nederlanders naar huis gaan.