dag 10 - VRIJE DAG

4 mei 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Vandaag waren we eindelijk een dagje vrij. Ik hoopte natuurlijk dat ik kon uitslapen, maar ik was zoals gewoonlijk alweer om half 7 wakker door het licht. Gelukkig kon ik wel lekker tot 9 uur in m'n bed blijven liggen.

Rond half 12 ben ik naar de stad gegaan, want ik zou samen met Eline gaan shoppen. Eerst even naar de Topshop geweest, maar was niet echt iets leuks. Toen dus maar door naar de Hollister gegaan, daar wel geslaagd :). Een T-shirtje en vestje gekocht. Na de Hollister hebben we even geluncht bij de Burger King, en toen zijn we nog even naar de Superdry geweest waar alleen Eline wat heeft gekocht.

's Middags hadden we met de jongens afgesproken, dus we gingen richting de sportschool om hun op te halen, maar toen we daar aan kwamen deden ze nog ongeveer een half uur tot uur tot ze omgekleed waren. Toen ze beneden kwamen zeiden ze dat ze een uitgebreid stoombad hadden genomen en ook nog even naar de sauna zijn geweest.

Toen zijn we even met z'n 5e wat gaan drinken en is iedereen weer naar huis gegaan. Ik zou de hele avond alleen thuis zijn, maar toen ik aan het eten was schok ik mee dood, want er kwamen 2 onbekende vrouwen binnen. Al snel kwamen de kinderen er ook achter aan en kwam ik erachter dat het de oma en tante van de kinderen is. Later kwamen ook nog de opa (die ik al eerder had ontmoet) en neef, dus is een drukke boel hier.

x

Van reisblog naar fotoboek