dag 5 - Antibes

10 juli 2014 - Antibes, Frankrijk

Hallooo,

Vanochtend stond mijn wekker weer zoals gewoonlijk om 6.45. Rond 7.50 ging ik weg richting de bus (dit keer niet alleen want Julia ging opeens wel vroeger naar school). Om half 9 begonnen mijn lessen en ze waren eindelijk wat interessanter. We hadden het over de futur proche (die ik allang heb geleerd, maar we gaan in de goede richting).

's Middags kregen we weer warm eten op school, dit keer couscous met iets van vis een een (halve) tomaat. Natuurlijk was er ook weer het lopend buffet, dus al met al kon ik weer niet verhongeren.

Vandaag is het donderdag, dus ik had weer de intensieve lessen, ik had dus les tot 4 uur. Deze intensieve les was ook best oké. Voor de pauze hadden we het over het weer en na de pauze gingen we Franse spelletjes spelen.

's Middags heb ik de schoolbus gepakt naar het centrum, dus eigenlijk gewoon bijna naar huis, waar ik samen met Eline een ijsje heb gegeten. Ik dacht zelf, laat ik maar op tijd thuis zijn want we eten meestal rond half 7, maar Julia (mn kamergenoot), is nogsteeds niet thuis.

Morgen ga ik naar Monaco en heb er heel veel zin in!

x