dag 12 - School, fietsen en bowlen

6 mei 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hadden we zoals iedere dag weer 's ochtends les. In de eerste les hadden we het over advies geven en moesten we opdrachten uit het boek maken, en in de tweede les hadden we het over beroepen, en wat betrouwbare beroepen zijn en wat niet.

's Middags gingen we fietsen. De Nederlanders begonnen natuurlijk al meteen te klagen, omdat het in Engeland normaal is om met een helm op te fietsen. Wij vonden dat we al wel goed genoeg konden fietsen aangezien iedereen iedere dag naar school fiets in Nederland, maar we konden de leraren niet overtuigen, dus uiteindelijk heeft iedereen met tegenzin een helm op gezet. Na het fietsen mochten we weg.

's Avonds heb ik de bus gepakt naar Eline, en vanaf daar zijn we naar de bowlingbaan gelopen. Ik was vandaag opeens super goed, en heb met 5 strikes en 156 punten gewonnen van alle Nederlanders, want ja het was weer leuk gemixed maar niet heus, in de ene baan alle Nederlanders, en in de andere baan de rest (Zwitserse, Duitse, Franse en Italiaanse). Toen werden Eline en ik (iets te laat) door mijn gastvader h=op gehaald en hebben we Eline thuisgebracht en zijn toen daarna zelf naar huis gegaan.

x