Dag 13 - school & Becky Falls

7 mei 2014 - Exeter, Verenigd Koninkrijk

De tijd gaat snel als je het naar je zin hebt! Het is alweer woensdag... Vandaag hadden we weer les, we gingen samen met een andere groep, maar dat was een groep van 2 niveaus onder ons, dus voor ons was het niet zo leuk.

's Middags gingen we naar de Becky Falls, dit zijn watervallen in Dartmoor. Toen we daar aankwamen zijn we eerst naar de kinderboerderij geweest, we voelde ons weer even kleine kindjes ;). Daar hebben we geitjes gevoerd. Daarna zijn we richting de watervallen gegaan. Eline, een andere Nederlandse jongen en ik waren van plan om de rode route te gaan doen (de 1 naar makkelijkste route), maar toen we eenmaal onderweg waren, waren we overgestapt naar de paarse route (een van de zwaarste routes). Berg op berg af, over paadjes allemaal stenen en wortels van bomen lagen. De watervallen vielen ons tegen, maar het was gezellig en de bossen waren wel mooi. Toen we eindelijk terug kwamen, hebben Eline en ik even met de Zwitsers (waarvan wij dachten dat er 1 Duits was, maar blijkbaar uit het Duitse deel van Zwitserland komt) gepraat en hebben we daarna een ijsje gegeten. Rond iets over half 5 gingen we weer terug richting Exeter en rond half 6 waren we weer bij de school.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl