Dag 3 - Antibes

8 juli 2014 - Antibes, Frankrijk

Vandaag was weer een schooldag, ik begon om 8.30h dus ging rond 7.50h weg van huis omdat er anders geen bus meer was. Mijn Zwitserse kamergenootje begon pas om 9h dus ik ging alleen naar school. Gelukkig kwam ik in de bus al wat bekende tegen dus was toch niet helemaal alleen.

Eenmaal op school kwam ik 3 meisjes tegen die bij mij in de les zitten dus we gingen maar richting het lokaal. Het was het nog best een klus om ons lokaal te vinden, want de leiding had niet uitgelegd hoe het zat met de lokaal nummers. Uiteindelijk kom iemand ons uitleggen waar we moesten zijn en waren er gelukkig nog net optijd. Toen we bij ons lokaal aankwamen bleek het dat meer mensen moeite hadden met het vinden van het lokaal, want we waren nog de enige.

De les was best leuk, alleen het waren wel dingen die ik al op school heb gehad, maar het is misschien ook wel goed om dat te herhalen.

'S middags hebben we weer op school gegeten, en daarna hadden we van 2-4 weer les want ik doe het intensief programma dus dan heb je op dinsdag en donderdag nog extra lessen.

Na de lessen zijn Eline en ik even naar de stad gegaan, want ik had een buskaart nodig en Eline ook.

Nu ben ik weer thuis.

X

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade